åhnej!

Skrivet: 2007-11-17 Kl. 17:08:15
igår blev det inte som vi hade tänkt oss, kvällen slutade med fylla, och inte så mkt för hussen och alldeles för mycket för emelie, och mycket för mej också. men mina taghis gick sönder igår, ramlade ju i en trapp som var full i is, så jag flög rakt ner och gjorde illa mig!kommer inte håg så mycket av senare på kvällen, men puss på den kvällen ;) och nu sitter man här och är bakis FORTFARANDE! har börjat packat, men fick damp! har ju inge kläder, så jag fattar inte varför jag ska packa om jag inte ha nå kläder? ;o och sen så sa jag till mamma att jag inte ska följa med, ringde till tina och sa att hon fick ta min biljett, men de ville hon inte! men mamma lär väl tvinga mig och åka ändå till spanien!!!! men jag vill ju åka,men jag vill inte packa, tänker inte låta mamma packa min väska heller, för då får jag ju verkligen ingenting jag vill ha med mig, + att hon lär väl bara packa ner massa fult som jag inte vill använda!! idag när mamma hämntade mej hos emelie, så åkte vi till ikea för att köpa nya taghis till mig eftersom mina gick sönder igår! snygg var man också, morgon frilla, sminket sen gårdagen och helt tärd! åhfyyyfan säger jag bara, ganska pinsamt och jag mådde/mår inte bra!!

jag vetinte vad jag ska skriva! menmen, vi hörs antigen imrn, eller så är jag i spanien! hejdå!
massa kärlek till mina älskade änglar, kommer sakna er så himla mycket!<3 jag älskar er<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

ny blogg www.rikke84.blogg.se

Tidpunk: 2007-12-13 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0