ensam och världelös!

Skrivet: 2007-11-14 Kl. 22:14:37
idag gick jag hem ifrån skolan för jag orkar inte att det ska vara såhära.
men kasnke det är meningen att jag ska må såhära, jag kasnke aldrig ska få vara riktigt lycklig?
jag vetinte vad jag ska säga, men en sak är klart iaf, jag ska aldrig mer lita på en människa igen iaf!
aldrig i livet!

ensam och världelös!
äcklig och störade!
ta mycket platts är bara i vägen.
vill alltid synas och höras.
pratar för mycket, skrattat för mycket.
mår dårligt hela tiden, deppig ofta?


aja, vetinte vad jag ska säga mer.. hari nte så mkt att säga mer än att ett liv kan försöras bara genom ord.
jag har två vägar allt välja! och dom håller jag nog hemligt!

älskar min familj!saknar dig rikke<3 snart kommer jag till dig, på söndag<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0