små stjärnor, längtan!

Skrivet: 2007-11-15 Kl. 22:25:55
små stjärnor i mitt mörkaste mörker har jag nu börjat sätt.
mer och mer lycka för varje dag, men det blir snabbt mörkt igen när jag kommer på tanken vart ni mina änglar har tagit vägen, borta ur mitt liv, och försvunna från mitt hjärta. kasnke det är så hära jag får fortskätta mitt liv med, eller så ornar allt sig och blir som vanligt igen! och imrn ska det bli tjej middag för hela slantar, men mina underbara vänner som finns kvar vid min sida, hussen issa och jag ska hem till emelie snuttan och käka tacos och bara mysa på! senare på kvällen så ska vi bege oss ut i den kalla vintern och träffa niklas troja! han ville träffa mig ett tag innan jag åker till syster, och nu älskade du är det inte länge kvar tills vi ses! åh, längtar så himla mycket för att få träffa dig, det var ju ett tag sen! lilla stora du!<3 massa kärlek och saknad till dig!<3

idag har jag dömt dm i volleyboll för 8;or och 9;or (tjejer) kulkul!  och imrn äre killarnas tur att spela, ska dömma för dom också! ska bli himla kul, kommer troligen bli mycket mer spel också,efter som tjejerna var inte spec duktig på att spela ;) mwhihi! efter vi hade dömmt klart och städat klart så var jag med kussen(vickan) gick hem till henne och fikade lite,snackade på och myste på..:D såg på tv och busade lite med simon, hennes storebror, så de ä ju min kusin också då :D massa kärlek till er också.<3efter de så kom lill mamma och hämntade mig, käkade lite och sen så satt jag mamma och pappa som klister framför tv, de var ju för gudskull hockey, timrå - hv71 men fucking jävla timrå vann ju dethära, och mamma var mallig som tusan då ! :P själv så hatar man ju timrå, menmen, modo vann ju sin match också<3 bra där pojkar! men nu måste ja hoppa ner i lopp lådan, ska ju upp tidigt imrn och vara på skolan i tid eftersom vi ska ju dömma lite då :D eller lite och lite, det håller ju på ett bra tag! har lite ont i bena eftersom jag har ju dömmt ganska mycket idag, och  alla matcherna jag fick dömma så blev det alltid 3 sett! hahaha! otur! :D men dåså, godnatt på er! pusspuss

massa kärlek till mina älskade änglar! ni vet vilka ni är<3

 jadu, lillan bjuppar på gammbild nurå ;) jag vet att ni gillaren :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0