091007

Skrivet: 2007-10-12 Kl. 15:40:46
dagen jag aldrig kommer att glömma. vila i frid farfar!
jag älskar verkligen dig. men det hära var de du igentligen ville va?
hoppas att du ha de bra där du är!
har du träffat farmor än? min farbror? eller min låssas farfar?
haru träffat alla dom döda?


men nu idag ska jag åka till stan med jennifer,och kolla på en kläning och taghits!
undra om jag/vi hittar nått. hihi!
idag på skolan gjorde vi bullar på hk:n, pappa tyckte dom inte var så himla goda!*attans!*
men tur för mig att jag inte äter bullar då, hihi!

igår kom första snöflingora i år! såg dom även med maria gumman;)
maria blev as arg för att de snöa, själv så blev man överlycklig! mermermer snö tack!
jag vill åka skoter och snowbord snart:D
hihi. men nu ska jag göra mig klar för stan! tjigeling:D<3

image2lill gumman och jag som ska på stan idag :)<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

MEN FULA JAG TITTAR FRAM :D /jenn

Tidpunk: 2007-10-13 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0