igårdagen (lördag)

Skrivet: 2007-10-14 Kl. 12:05:17
det började med att jag hade ingenting att göra, så jag ringde lillie och frågade vad hon skulle hitta på m.m. sen slutade det med att hon skulle vara med maria och tessa så jag hänkade på! satt mig på bussen och åkte till marias parkering,och där ser man tessas blonda hår, och marias mjukisbyxer och en blond slinga, så det måste ju bara vara dom, och de vare;) så jag hoppade av bussen och stog och snackade med dom ett tag tills lillies kommer med stor bilen, och mamma dom kör, så vi fick åka med dom till a-vik! hoppade av vid vägen som är vid tessa och gick till selanders, men hade inte så mkt att göra så vi drog vidare till victor, och där vare nåra stycken, så där satt vi och umgåDDES hela kvällen. snygg svenska jag har va ;) och nu sitter jag här och vaknade för en timme sen, vaknade utan min fucking jävla dröm som inte va sann! jag drömde att de hade kommit 30 cm snö och att traktorn va här och körde,och jag var överlycklig och vaknade och flög till fönstret men inte vare nå snö på vägen inte, och inte en jävla traktor i närheten! haha TACK! så nu sitter man här och data nörda som aldrig förr, kasnke lillie och maria ska komma hit sen och se på film och mysa på söndagar som vi bruka göra :) hihi! skriver lite senare så få ni se vad jag hittade på ;) puss hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0