temavecka/helgen

Skrivet: 2007-10-30 Kl. 15:09:44
förra veckan hade vi tema vecka, så jag var i hk gruppen, fast i nån annan grupp som håller på att fixa och dona inför elevmiddagen! och det blev verkligen jättefint! fast de kasnke inte var så jätte kul,men de funkade! eller de gick i våger, ibland vare as kul och ibland vare inte alls kul! menmen, jag hann bara kom hem efterskolan, och sen så somnade jag typ, var svin trött hela dagarna,;) men i helgen jag har varit med maria och lillie och niklas före mesta! har varit i a-vik och festa lite, och varit lite här och där! maria sov här i natt iaf, mysmys ;)

men rikke, snart kommer vi :D<3image13elevmiddag,SNYGG:O

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» systra

om mindre an en vecka sa ar du har med mig!!!WOW!!!!
Langtar efter dig som 17!

Ska bli kul att ha er har!nu ska jag vidare...Puss pa dig!

Tidpunk: 2007-11-12 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0