todilooo!

Skrivet: 2007-10-12 Kl. 23:51:06

var på stan med lillie och jennifer idag :) köpte en grå kofta på jc och ett par gråa tights på gina!
och efter vi hade varit på stan så drog vi hem till mig för att lämna kläderna och byta kläder, för att
åka ut till alnö och ha kul trodde vi. men inte då. filip och doms öl,vin blev uthälda av polisen,så inget dricka för doms del, och alla var bara så tråkiga och less typ, så då åkte jag hem! + att man höll ju på att frysa ihjäääl! så vi åkte hem nåra stycken! :P jag vann frästen en negerboll idag på gården :D whii! första gången jag har vunit nått i hela mitt liv troja,och självklart jag vann en liten negerboll ; )


och imrn ska jag hitta på något med mamma tro ja! vi ska väl på ikea troja,jag vill ju ha en ny kläning,satt ska väl dit och köpa en jävlel om jag hittar någon;)

men asså, jag vill bli brun hårig igen! men ändåså inte, vad tycker ni? :o


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

BLI DET :D /jenn

Tidpunk: 2007-10-13 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0