äntligen hemma!

Skrivet: 2008-04-07 Kl. 17:54:02
heeej!
Min älskade simon är hemmaaa:D:D
Men han åkte presis, men han kommer tillbaka snart:d
han skulle bara på nått möte:D

idag var min klass på ungdomsmotagningen på studiebesök!
haha det var as kul, tanten som höll besöket eller vad man ska säga
sa nått så fruktansvärt kul tyckte jag iaf, så jag bröt ihop iskratt atack!
va så pinsamt, bara jag som satt och skratta + att jag inte fick nå luft heller
så jag blev knall röd i ansiket! AS PINSAMT!
menmen, de blir lätt så ;)

imrn så ska jagha utväcklingsamtal på skolan,få se hure går,
men det går nog bra skaru se;) och sen blire vårshow på första
es passet:D det ska bli kul och få kolla på den!
*HOPPAS DEN ÄR BRA!!*

På ondag går vi bara halv dag :D ska bli mys:D
ska ju vara med simon då också.

torsdag är jag ledig, så simon ska sova hos mig
ifrån onsdag till torsdag! MYSPYS!
länge sen jag sov med han nu eftersom
han har varit borta hela tiden!;)

och faaan! jag som vill ha vår,sol och värme!
tror på fan att det snöar idag då?
snö och regn.. tror jag får damp!

men rikke, i miss you<3<3

image32

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0