på skolan

Skrivet: 2008-04-09 Kl. 10:41:13
hellu alla!
sitter på skolan  nu i datasalen med grabbarna i extra engelska gruppen!
undra vart tjejerna är ja?:O
menmen, trivs bra med grabbarna ja :D
vi går ju halv dag idag !! fan va skönt, så jag slutar 10.50 :D:D
och imrn är jag ju ledig också! FYFAN VA SKÖNT!!:D
så jag ska hem och vara med älsklingen idag, han ska ju sussa hos mig också.
älskar att vara ledig!  pwhihihi..

idag har jag haft matte till och börja med, fyfan!
jag hatar att första timmen på onsdagar är matte:O
men det gick faktist bra, jag hade flyt idag på matten ;)
och sen så hade vi so, so är mysigt tycker jag, vi håller ju
på med andra världskriget, och med favvo läraren Erik!
va faktist ganska kul :) skön lektion om inte annat :D
och nu sitter jag som sakt på extra engelskan ensam tjej
bland killar, filip spelar wow och kjellberg och alla andra grabbar
sitter och kollar på youtube medans jag bloggar och
kolla runt på bilddagboken och lunar! hihi :D

läste din blogg rikke,fan kämpa på nu med spanskan och lär dig
språket så slipper du snacka engelska som du inte heller orkar!¨
go for it girl ;) kämpa på gul och blå ;)
hoppas du hare bra, du finns i tanken hela tiden, och det vet du nog!

men gud va jag är trött om ni ville veta det..
fast jag sov 3 timmar när jag kom hem efter skolan
och sen somnade jag 12 men är ändåså trött:s
as jobbigt.. men skönt att sova ut imrn då ;)

GE MIG PENGAR, jag vill inte leva fattit tills den 20;onde!
hahaha!
men nu slutade vi vist, vi fick sluta 10 minuter tidigare..
kommer nog blogga lite senare på dagen om jag orkar
och har nått attt skriva om! pwhihi
pussheeej!

hoppas du hare bra då rikke!<3 i miss you

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» rikke

Puss puss min alskade lillasyster!
tanker pa dig o saknar dig!
du ar underbar!Tanker pa dig gumman!

kommer hem en svang 1-4 maj med isa!Plugga spanska!

Tidpunk: 2008-04-10 @ 13:15:46
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0