skolan!

Skrivet: 2008-04-04 Kl. 09:31:14
tjena tjena..
jag är så jävla less nu så jag tror att jag ska sprängas..
vi hade nyss engelska nationella provet.. jag var där i 15 min sen gick jag där ifrån,
rev sönder pappret och gick ut.. jag blir så leeeeeeeess
jag förstår ju ingenting, så om jag inte fatta nått ska jag sitta kvar där ändå och
låssas som att jag kan eller?
HAHAH NEJ! jag gick där ifrån, gick till aulan och satt och snackade med sudda
och nu sitter jag vid datorn här inne och är ensam 9;a och det kryllar av  7;or & 8;or ..
jag får paniik, jag hatar dom! alla 9or får ju rast om 20 min så jag får väl sitta här
och vänta tills dom kommer.. men jag ska försöka testa på det nästa engelska provet
vi har om en timme, fattar ni? två prov på en och samma dag, och båda är äckel engelska!
JAG KAN INTE ENGELSKA
JAG HATAR ENGELSKA
JAG SPRY PÅ ENGELSKA!!!!!!!!!

men idag efterskolan så ska jag åka hem och troligen sova ett tag..
senare på kvällen så ska jag väl nog vara med tessa troja.
efterhon har varit med maria på bio, fick ju hänga med om jag ville.
men ska inte göra det, orka inte gå på en bio jag redan har sätt..
mamma är ju data nörd och ladda hem allt som man kan ladda hem troja ;  )
men nu ska jag kolla på syrrans blogg och kolla vad hon gör och hur hon har
det i barcelona,   hihi. i miss you sis<3

men hejdå!
jag älskar dig simon, nu ses vi inte på 4 dagar igen :(
men lycka till i helgen nurå!
vinn skiten nu ;)
pusspusspusspuss jag älskar dig simon<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0