15åriga vickan

Skrivet: 2008-08-26 Kl. 20:36:11


har presis kommit hem ifrån 15åriga vickan :)
soffan och bea var också där :)
så vi har suttit och snacka lite skit och myst på,
dom käkade tårta förutom jag o soffan, vi nöjde
oss med kaffet vi. okejdå, jag tog mig en kaka
fast jag inte gillar kakor, me tog en halv sen så
gav jag den till syrran som är med barn;)
haha hon gillar ju kakor hon :D
sen gick vi tjejer in till vickans rum igen.
tessa kom förbi också och lämnade 3 klipps som
jag skulle få låna till löshåret, har redan fixar detdära nu..
så nu sitter löshåret som perfekt ;)

sitter och lyssnar elvis nu, och väntar på pojkvännen min :)
han ska sova här inatt och sen ska han upp på skolan imrn.
själv så är man ledig somsakt, men jag ska till skolan
kl 13.00 för jag ska ha möte. vad för möte vet jag inte.. men
alla på iv ska på möte, men det ska nog gå bra.
pappa kunde inte slita sig ifrån jobbet, så det blir bara mamma & jag.
men det ska nog gå bra de:)<3




jag och mitt löshår:)<3<3 i love it !!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0