flygade bil!!

Skrivet: 2008-08-31 Kl. 23:27:46
Tjääänare :)
Vi kan ju börja med att jag tog bussen till ön,
såg att simon stinezen satt där, så jag satt mig
där och snackade lite skit med honom :)
Sen när jag hade landat på alnö så kom
Tessa, Frida,Nicke,Victor och en skrattade Båsk
och mötte mig :) Sen gick vi ner till tunnen en sväng,
drog senare upp till ica för att möta Linn där,
Men nicke och dom drog senare, samma med frida
hon drog utan att säga hej då :o haha! tok unge
så då blev det bara jag tessa och linn kvar,
hellman kom också dit, samma med jejje..
men då vare någon  Linn som blev sugen på käk
så vi drog till pizzan och satt där ett tag.
sen gick vi ut och snackade massa minnen om
jejjes Bettan, HAHAH fyfaan vad vi skrattade, ont i
magen fick vi alla hopa. Men sen såg jag en BIL i luften,
det såg verkligen ut som en bil, två lysen och allt..
Och då brast vi alla i skratt, men sen när bilen närmade sig oss
så var det bara ett flygplan, för då såg vi att det lyste blått och rött.
Fan, synd att det va ett flyg, hade förvänta mig en bil :D
Sen ville Linn inte gå hem, så då liftade jag åt henne, "EN BUSS"
och självklart stannade bussen och Linn inte ville ha skjuss..
HAHA, ganska pinsamt, men den åkte efter ett tag, som tur va .. :D
Det blev för kallt efter ett tag så vi gick till Frida för att hämta Tessas
moppe, sen drog vi oss hem till henne.. och nu sitter vi här
och skriver lite blogg :) tror hon gör samma sak,
eller jag sitter vid hennes dator och hon sitter vid familjens dator! haha
Ringde Simon alldelses nyss också och snackade lite skit..
Men det kulaste var ju när Tessa skulle köra till wii till Frida,
Då körde en MÅS in i Tessa när hon körde moppen!
HAHAH!! + på vägen hem så ville Tessa att jag skulle ta någon jävla
flagga, diblom is flagga typ ;b hahaha.. jag håller på dö av skatt,
vilken jävla dag :):)

MEN TACK MAMMA FÖR ATT DU HAR GJORT MITT RUM SÅ FINT!
JAG ÄLSKAR DIG, OCH DET VET DU<3<3<3<3
förlåt för att jag är dum mot dig, det menar jag inte..
i love you!!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

HAHHAHA JA JÄVLAR VILKEN KVÄLL, PLÖTSLIGT HÄNDER DET.. :D

Tidpunk: 2008-09-01 @ 00:17:45
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0