fuck

Skrivet: 2008-08-31 Kl. 19:58:26

ska till ön snart för att vara med tessa,
ska sova där inatt också :)
har varit hos simons mamma i indal och
bara varit, hjälpt till med flytten och så,
men idag fick jag se doms hus inuti också!
det kommer bli toppen när det är klart :)

har haft ångest i nåra dagar nu,
har känt på mig att något kommer att
hända, och visst hade jag rätt.
tänker inte ha något med dig att göra igen,
och det förstår väl du också eftersom du
har fått ditt fucking halsband tillbaka!!
vill inte ha nå fler minnen ifrån dig..
stick!!

simon min lilla bäbis, jag ääääälskar dig!!
lämna mig aldrig, utan dig ingen mig!!<3<3

tessa min lilla snutti guttii!!
du betyder också allt,
tack för alla gånger du har funnits för mig,
stöttat mig, lyssnat på mig när jag vill prata,
jag älskar dig såå mycket, lämna mig aldrig<3<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0