grattis simon<3

Skrivet: 2008-08-07 Kl. 13:44:28

igår när vi kom till simon så gjorde vi lite korvar
och sen såg vi på lite film ;) hah fatta gott med korv? ;)
Men sen efter vi hade sett klart på alla filmerna så ville
han öppna sina presenter han fick av mig..
så han fick göra det till slut bara för att han tjatade så
mycket ;) hihi! men han sa att han blev nöjd så jag hoppas på
det då ;) men sen när vi skulle sova.. eller mest jag skulle sova,
så somnade jag ganska fort men sen när han skulle sova så
tog han upp hela sängen och jag fick ligga på en jävla trä-rand typ :O
så jag har sovit skit dåligt i natt. utan säng och utan täcke !:S

Idag / nu, så har jag presis kommit hem ifrån simon, eller
vi åkte till graven först. (farmor, farbror & entill)
pappa satt lite nya blommer och så :)
började nästan grina, fast jag inte känner någon utan dom,
det kändes så jobbigt att bara stå där och bara vara !!
klump i hals & mage :/
och idag
ska jag vara med simon efter han har
tränat klart. :) jag saknar honom redan!
menmen, ett stort grattis till dig simon/hjärtat<3
jag älskar dig <3<3



jag älskar dig simon, MEST!


farmor & farbrors grav<3


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

tack sa hemskt mycket for bilden...

sitter med tarfyllda ogon och en enorm saknad.

En dag ska vi aterforenas igen



8dagar kvar nu!!!:D



GRATTIS SIMPEN!

Tidpunk: 2008-08-07 @ 21:34:39
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Blivande mamma tina

Men guuuuuuuuuud vilken fin bild ... tårögd ja bli.. de va så fint på graven. måste också åka dit ..

Tidpunk: 2008-08-10 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0