idag är dagen

Skrivet: 2008-08-15 Kl. 13:11:23


idag komme rikke och isa hem :D jag är överlycklig..
äntligen få man träffa sin egna systser<3<3
har saknat dig jätte mycket rikke :)
ska bli skit kul och träffa dig, jag är faktist nervös:$
jag läste nyss på din blogg, och det är ju ett
plus i kanten att ni har en resväska full med bara paket :D
hihihi  ! :)

i morse väckte mamma mig för jag ska börja vända på dygnen.
och efter jag hade käkat frulle så gick vi ner och hämtade
extra sängen som rikke ska få sova i hemma hos tina,
åkte till mormor hämtade täcken och kuddar  och jag passade
på att göra rent mitt halsband där ;)
+ att vi tog nåra biljetter till zettna :D
dragracing imrn :D

om det är någon som ska på selånger imrn så kan ni v äl ringa mig? :O

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0