olearys

Skrivet: 2008-08-24 Kl. 20:37:14


idag så vaknade jag upp med tessa,
snackade lite skit och sen gick upp och åt.
käkade mackor med mjölk, som vanligt. ;)
sen ringde jag simon och sa att han kunde
komma till mig om han ville, så han kom efter
ett tag och tessa drog hem.
Simon och jag busade som vanligt
och gosade eftersom det var så länge
sen vi sågs :)
se gjorde jag mig klar, simon valde kläder åt
mig och se skjusade simon upp mig till
 tina och tommy, för vi skule ut och äta på olearys
med isa o rikke :) jag rikke o tina käkade pasta
med kycklig :) as gott..
Alla vi satt och skrattade åt Tina,för hon är så
himla dum ;D hahaha!

Men sen efter nåra timmar så drog vi hem,
eller Rikke och Isa skulle först hyra film,
(spanska filmer)
sen skjusade dom hem mig, och nu sitter
jag här och är skit nervös i för imorgon dagen,
när skolan börjar..
ny klass, nya människor och nya vänner!
men guuud, jag är jätte nervös :)
men det ska nog gå bra :)
saknar dig simon jätte mycket :)
få väl se ikv om jag kommer kunna somna ;)
haha, men få väl slå på någon film och somna till :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0