tessa

Skrivet: 2008-08-03 Kl. 17:24:10
åh, näe nu har jag inte skrivit på länge..
men de är för jag har varit hos simons mamma
i indal och där äre inte så bra internett så jag
orkade inte skriva ett inlägg, skulle dröja 1000 år
för att lägga in de! :)

I Indal har det varit jätte kul att vara. jag älskar att åka
dit, jag kan vara mig själv, behöver inte umgås med någon.
bara med min älskling, och de bästa utan av allt, det är
att jag och simon aldrig bråkar när vi är där !! :)

Idag kom jag hem ifrån indal, jag gick och la mig
direkt, eftersom vi klev upp 9.. menmen !
simon följde med mig hem, men han drog när
vi vaknade.. hans pappa kom och hämtade han!
så nu sitter jag här själv, jag väntar på tessa!!
hon kommer vid 6 :D my giiirl<3
hon ska soova här inatt också! min nya sovkompis! :)
vetinte när jag ska vara med simon nästa gång..
han kasnke inte ha nån tid !!
men nu kommer tårarna.. orkar inte skriva nå mer.
hej!

´
Min älskade bästa vän,
som alltid finns för mig.
som ALLTID finns för mig när jag inte orkar mer..
du betyder så mycket för mig.
jag älskar dig gumman<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0