THERESE ROSENDAHL !!!!

Skrivet: 2008-08-04 Kl. 17:49:46


nu har jag och tessa vaknat upp till liv :D
duschat och gjort oss klar..
men jag är ju så jävla dum och självklart
har jag glömt min plattång hos simons mamma!!
FYFAAAN!! jag är as arg :/

men nu äre såhär va :O
jag vetinte om jag ska färga håret
blondare (slingor) eller färga håret
brunt!! så ni kan ju slänga dit en kommentar och
säga vad ni tycker :D
PUZ!

 brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuunn!!!!

eller blooooooooooooondare  ;)


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Anonym

mörkblond, lite mot brunt:D fast inte mörkbrunt:D

Tidpunk: 2008-08-07 @ 12:19:36
» Anonym

/martin :D:D:D

Tidpunk: 2008-08-07 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0