dagdagdag

Skrivet: 2008-12-31 Kl. 01:00:49
har varit med stan med tessa och sarha idag, var verkligen
kul att få umgås med er, har ju inte varit med er på jätte
länge, så det var mysigt. SYND ATT NI INTE HITTADE NÅGON
KLÄNNING TESSA O SARHA :(!! menmen.. ni kommer nog
vara snygga ändå kan jag tänka mig.. hihi
Efter stan så kom simon och hämtade mig på stan för att vi
skulle åka till honoms mamma för att hämta lite grejer till nyår.
Vi tog bussen hem och käkade pizza, blev mätta och gick hem
och satt oss i soffan, han spelade wow och jag kollade på tv..

aja, nu blire väl sitta vid tv själv då. simon hoppde in i duschen..
aja. pössssssss

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

gott nytt ar alskade syster min...

din alkohol bastis halsar!haha



ta de lugnt o ta hand om varann

Tidpunk: 2008-12-31 @ 17:17:28
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0