godjul :)

Skrivet: 2008-12-24 Kl. 22:17:37
glömde att skriva ett inlägg idag, så jag lägger in ett nu på
kvälls kvisten ;) ville bara säga god jul till alla mina läsare
och god jul till alla andra också förden delen :D

Min jul har varit underbar, hur har eran varit?
Vickan är ju alltid bra rolig hon, så man har alltid kul med henne.
Mina julklappar

* En bärbar dator med cam i.
* En rosa plattång
* Lite kläder
* Presentkort
* Pengar
* Smycken
och nu kommer jag inte på nått mer.. haha!

men hoppas ni har en underbar jul och ett gott nytt år :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» vickan

HAHAH ja vi ha de underbart vi, äre inte jag som är onöjd så är det du & tvärtom, alltid äre nått;) men då ha vi varann!:D<3<3

Tidpunk: 2008-12-24 @ 22:21:21
Bloggadress/URL: http://vickanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0