julshoppat/fest

Skrivet: 2008-12-26 Kl. 16:18:17
hallå där.
Idag ställde jag och simon klockan för att hinna
åka till birsta, men det blev ändåsåså inte tidigt vi hade
förväntat oss, för vi blev tvungen att åka till timrå för att
hämta simon pengar och allt blev bara kaos.. när vi väl
kom till birsta så är det bilar och folk över allt, så vi fick
sämsta parkeringen och fick panik typ inne på birsta, så
vi bestämde oss för att åka till stan istället, och där var det
så jävla mycket mindre med folk, och så jävla skönare att
gå där.. Jag kollade efter en nyårs klänning men jag hittade
3 st men dom kostade 700 eller 800 kr, och det känndes lite
dyrt eftersom jag skulle bara använda den EN gång.. men tillslut
så hittade jag en klänning på sara, en svart tub kläning i siden typ
för 249 kr, skit bra pris för den klänningen tycker jag.. trodde den
skulle vara dyrare.. men somsakt.JAG HITTADE EN! :D

 Idag har jag köpt
* Nya taghist (typsomlack)
* En nyårs klänning
* Smink
* En party väska
(liten)
* En svart kofta

och Simon köpte
* En kofta (SKITSNYGG)
* Nike skor, (också skit snygga)

Så nu är vi jätte nöjda och ska snart på fest hos syrran
med alla hennes kompisar och rikkes kompisar.. för de
är ju en fest för att rikke o issa har kommit hem, men vi
är där vi också :D aja, det lär ju komma bilder sen nyår
så ni lär ju få se klänningen på bild senare :):) heejdå :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0