krustång?

Skrivet: 2008-12-06 Kl. 13:55:28
Hallåå.
Idag har jag bakat lussebullar med Tina och mamma..Vilket
var skit kul, det är alltid lika kul att baka lussebullar konstigt nog.
och mina blev snyggast konstigt nog ; ) o Tinas blev skit fula.
hahahahaha..
Men nu söker jag efter en krustång.. en såndära man hade när man
var liten? jag behöver en sån. tina hade en, men hon hade tappat
bort ena krusplattan, så den funkar inte längre :/
och vi hade ju tydligen slängt våran, vilket var dumt gjort mamma!;)
men om det är någon som har en sån så hör av er till mig ! jag vill ha
en sån! :D

Idag ska jag nog vara med nån, men vem vet jag inte..
hör av er? haha.. pusspuss<3<3



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

KAJSA HADE SKRIVIGT FEL I SIN BLOGG. hon slant med fingrarna mina lussebullar vart snyggast hon gjorde bara en massa svampar o snoppar hon haahah

Tidpunk: 2008-12-06 @ 18:59:45
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0