lucia

Skrivet: 2008-12-14 Kl. 21:01:22
tooodilo kompisar ;)

Idag har jag sätt på lucia på mammas jobb, vilket var jätte vackert..
speciellt du matilda :) du var jätte fin och duktig :)
Efter lucian så åkte vi hem, och syrran följde med, så busade vi
lite i mammas och pappas säng och kollade lite på julklappar,
men inget till mig :( haha, och sen så käkade vi massa gott :)

Men nu sitter jag här, och är skit trött .. ska gå och lägga mig i
sängen och kolla på sanningens ögonblick, kanal 5 för er som
inte visste det ;) men först så blire att borsta gaddarna :D
Pusshej!

Simon, you are the best!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

tack stumpan :D

Tidpunk: 2008-12-16 @ 15:38:57
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0