man måste ha tråkigt för att kunna ha kul

Skrivet: 2008-12-21 Kl. 15:35:39
idag vaknde jag före simon som vanligt, satt och skickade sms med
olivia ett tag, sen skickade jag till simon typ 10 st så han vaknade..
TOPPEN! ;) vi fikade, mamma & pappa kom, simon o jag duschade
och sen drog typ han till filip för att han o albin skulle lana  så här sitter jag,
alldeles ensam och fryser om händer och fötter med blött hår som aldrig torkar..
haha livet suger ibland. men gud livet suger inte, jag lyssnar ju på håkan hellström!
KANON BRA! ;) (Y)
Men jag vill upp till Tina, men jag orkar inte gå. och mamma skjussar inte :( så jag får
vara utan dom idag :/ okejdå, livet sög...
Men då äre väl baraoch hoppas på att dom kommer ner till oss då, men det lär dom ju
inte göra.. men aja, vi hoppas på det ;)
Men jag vill vara med någon, göra nått.. men nej, jag har ingen att vara med. och om nån
vill vara med mig så kan jag inte ta mig någonstans, eftersom jag har inge pengar på buss
kortet + att jag äger kanske 2 kr ! HAHA! stackars kajsa .. nu äre verkligen synd om mig..


aja, jag ska ta och hitta lite good music på youtube hade jag tänkt ;)
men ni få hare så bra.. för det kommer inte jag ha! ;D haha!!
pusspuss<3


vi slänger in en ego bild;D


och en på pappas & min pärla ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0