sjuk och IG

Skrivet: 2008-12-10 Kl. 16:13:44
sådära. nu är jag hemma. provet vi hade nu gick skiit.. assådet
gick verkligen inte att plugga till :/ aja, då blire mitt första IG på HP då..
tråkigt.. aja.. men somsakt, jag sitter vid datorn och nördar nu.
det första mamma sa till mig när hon kom hem va "hej gumman. VA SJUK DU SER UT"
jahapp, tacktack.. jag är snorig, ont i halsen och heelt slut i kroppen..
så ja, jag kanske är lite sjuk.:(

Men en anledning vill jag ha varför man ta hål i läppen?
fyfan vilken fult R jag har fått, fast jag tog ut det för ca 3 år sen.
Men en andledning, och inte för att de är snyggt.. nån annan!


aja, en ny bild på mig :) puz

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» korven

Ja en bra anledning till att man tar hål i läppen kanske är för att då kan en krok lättare fastna där om man blir fisk i ett annat liv? :D

Tidpunk: 2008-12-10 @ 17:22:32
» Ida w

Men du får ju inte bli sjuk nu dom hektigaste dagarna! :O :P

Tidpunk: 2008-12-10 @ 18:36:58
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0