skola,bada,tv

Skrivet: 2008-12-02 Kl. 17:50:38
hallå däär:)
idag fick vi reda på engelskaprovet, och jag fick G vilket är skit bra..
eftersom jag aldrig har fått det förut.. haha och matten fick jag G i också..
Men idag har vi gjort ett försäljning och service prov och det gick väl sådära..

Men efterskolan så kom Tina och hämtade mig och så åkte vi till sporthallen
för att simma, och det var så jäääävla skönt. så nu ska vi försöka simma
Tisdagar och Torsdagar om det går. vilket känns skönt att bränna lite fett.. haha

Idag får väl jag ta och gratta min stora syster Rikke och min vän Tessa..
synd att ni fick värsta snö vädret,tur för dig rikke, haha!! men aja..

IDAG ÄRE TV KVÄLL!! :D:D call me if you want to..

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym;-)

tack tack... o bra pluggat!

nu ska jag stada!!!love u...



o du... 15dagar kvar

Tidpunk: 2008-12-03 @ 12:50:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0