stan/musik/turmamma<3

Skrivet: 2008-12-23 Kl. 15:19:23
tjabba tjena hallåå ;)
Nu vare klart med julklapparna, äntligen ;) sisådära
dagen innan den stora dagen.. menmen,  NU ÄR DOM KLARA!!
Jag tog med mig rikkes julklappar som hon har köpt till min Simon
och morfar våran, men det jag ville komma fram till där var att jag
har slagit in dom nu iaf ;) jag älskar att slå in julklapparna..
......eller jag gillar att öppna dom mera;)


Här sitter jag själv med tända ljus och lyssnar på Lady gaga - poker face
som jag aldrig blir less på.. okejdå, jag lyssnar på den och
Katy parry - hot and cold och massa håkan hellström låtar ! :D

Aja snart kommer min lilla simon hoppas jag på!
BINGO IKV!! BINGO IKV!! BINGO IKV!! BINGO IkV!!

ps, mamma min hade verkligen turo ch flyt idag, och varför det säger
jag inte såhär via internet.. haha! :D kanon bra mamma min<3<3
och hon blev så glad så hon bjöd mig på donken;) hahaha!


Min mamma ser alltid ut såhär på kort om man säger, MAMMA LEEE!!:D
haha, menmen.. hon är ju bara bra söt :) PÖSS PÅRE:D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0