tina vann i år igen

Skrivet: 2008-12-23 Kl. 23:30:56
sådära.. nu orkar familjen inte kolla på binglotto längre.;)
och självklart vann min älskade syster TINA I ÅR IGEN!
fast i år var det bara 100kr och förra året 200kr..
det har börjar blivit om en traition nu tror jag! haha
tuuur unge ;)
och mammsen vann också.. fast hon vann bara en nylott..
haha stackarn ; ) Själv så vinner jag aldrig :/

aja, ska gå och borsta gaddarna mina nu och första sova
så tomten kommer nångång ;) eller att mamma kommer och
väcker mig, och säger samma som dom gör i
tomten är far till alla barnen filmen!!
- mamma, Godmorgon, vet ni vad det är för någon dag idag?
- jag, JULAFTON
- Mamma, ja det är det, och vem är det som kommer då?
- Jag, ALLA VÅRA PAPPOR

HAHA... hon kör det varenda år ;)

aja, men god jul på er alla läsare :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» soffan

hahahahahahhahaha tomten är far till alla barnen, så jävulskt kung film :D tack, du får ha en god jul du också, pusspuss<3:D

Tidpunk: 2008-12-23 @ 23:43:34
Bloggadress/URL: http://stencoolasoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0