FÖRSTA DOPPET + BASTUU

Skrivet: 2008-07-23 Kl. 03:46:30


TJÄÄÄNARE ;D
sitter fortfarande hemma hos tessa och
klockan är 03:45 och mamma min ringde
mig alldeles nyss och frågade om vi skulle
komma hem snart..
DÅLIGT SAMVETE att  hon ringer mig vid
den hära tiden !:(

Men ikv har jag och tessa bastat
haha fett sköööönt:D
tog även mitt första dopp i det blå
idag(A) skäms lite ... jag brukar
alltid bada tidigt .. ;)
men jaba; faan tessa jag vill basta..
tessa: jag har faan en bastuu..
jaba: nääh? haruu? :O:O
tessa:jafaan :P
och så slog hon på sin bastu..
vi invigde den även .. hon har
haft den 17 år och ingen har använt
den !:D menmen ;)

nu väntar jag bara att simon ska
ringa mig.. jag är sååå trött!!'
PÖZ!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0