simon

Skrivet: 2008-07-16 Kl. 15:27:24
Simon Nordin,
Jag älskar verkligen dig.
Jag vill aldrig förlora dig.
Förlåt för igår, Förlåt för att jag sa.
Tack för att du är du och kan
förlåta mig, och för att du vet vem
jag är, och hur jag är!
Du är mitt allt.
mitt liv.
Utan dig hade jag nog inte varit
den jag är idag!
Du visade mig vart den ljusa vägen
var som jag aldrig har hittat förut!
Men från och med nu,
ska jag behandla dig som du är värd,
jag ska behandla dig som en prins
älskling. inge mer bråk nu.
inge mer tjaffs heller.
vi ska klara det hära tillsammans!
vi har hela livet framför oss.
och mitt liv ska jag dela med dig.
hoppas du vill samma sak!
men jag älskar dig simon
du är mitt liv<3
jag är ingenting utan dig!!<3
ingen kan älska dig som jag gör.


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0