tranis

Skrivet: 2008-07-26 Kl. 21:35:58

i fredags åkte jag och simon till tranis och
solade och badade i basengen, vi brände
oss jävligt mycket också, så vi kunde nästan
inte sova på kvällen, jätte röda båda två ;)

idag så åkte vi till tranis igen och solade..
bräde ryggen as mycket också, känns det
som iaf :D menmen..
sen gick vi upp till vägen för att möta
tessa där, sen åkte vi till albins stuga för
att åka lite båt och ring :D as kul att åka båt:P
jag vågade inte åka ringen så jag nöjde mig mig
att bara åka båten :P
typiskt, jag har bränt örona också.. och de
gööör så ont :) men nu sitter vi hos
alexander, jag tessa simon albin och nu
kom rickard också :) men ska snart hem!
PUZ!!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0