yeaha

Skrivet: 2008-07-22 Kl. 19:16:28


Idag har jag städat för fulla muggar
eftersom mamma och pappa skulle
komma hem idag efter en husvagnsemester..
men nu är dom hemma iaf, hoppas dom tycker
jag har gjort det fint;) hihih

Just nu så sitter jag hemma hos tessa
med Emelie och båsk och sitter ute på
altan för dom sitter och röker :) hiih!!
simon filip och albin kanske
också kommer senare ikv..
ja juste nicke kommer ju sen också :D


Igår så var jag hemma och myste
med Simon, och åt pizza och spelade
lite wow och såg på tv :)
inte speciellt kul dag, men man
måste ju ha slappdagar också :D
menmen :)
men min syster kommer hem snart:D
WIOH

PUZ
kommer lite bilder sen festen hos tessa:D







orkar inte lägga ut nå mer, för nu ska jag fixa en blogg till tessa :D PÖSS

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

syrran,VAD AR WOW?

Tidpunk: 2008-07-22 @ 20:52:29
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0