äntligen

Skrivet: 2008-06-11 Kl. 14:12:26
nu har jag gått ur 9;an
nu kommer jag aldrig till vibacke igen
aldrig igen
aldrig!

nu börjar det .. den "stora skolgången"
HAHA, men åh, jag är såå lycklig!!

alla fick en "dikt" i min klass
här kommer min :D

Kajsa du har fått din Simon på fall,
hoppas att han för ditt humör nu står på pall.
Varje vecka hardu gjort nånting nytt med ditt hår
vi önskar dig nu god lycka alla kommande år.

haha fyfan vad jag skrattade, men visst stämde den? :D


JAG HAR GÅTT UR 9;AN! HAHAHAH!!
kommer nåra fula bilder.
men jag bjuppar på dom bara
för att jag har gått ur 9;an

kommer sakna er klassen<3






jag känner lycka
jag känner glädje
jag känner kärlek!

simon jag älskar dig<33

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0