grattis till ...

Skrivet: 2008-06-12 Kl. 18:41:36
grattis till alla som har tagit studenten!
själv så nöjer jag mig med att jag har gått ur 9;an!

Sitter och väntar på älsklingen ska komma.
men hans avslutning slutar 21.30 troja..
tråkigt och sitta och vänta och vänta..

idag har jag och mamma varit på vårdcentralen förut.
 fick medecin för såret i näsan.
skönt ;) hoppas det försvinner snart.

nu kom min älskade syster tina också.
hon kom hem till moster kajsa!
hihi, blir så pirrig i magen när jag säger så! :)

men jag vetinte vad jag ska skriva nu.
men mammasen har fixat blogg.
men hon har inte skrivit nått:)
men det är lite kul!
men pusshej<3
kul att ja har skrivit men på alla meningar :P HAHA!

älskar dig simon<

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

har mamma blogg?

Tidpunk: 2008-06-13 @ 13:20:48
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0