igår/idag

Skrivet: 2008-06-13 Kl. 14:05:26
sitter här med min älskade pojkvän och har presis käkat frulle..
han ska troligen ge sig hemåt för att fira hans lilla syster som gått
ur 3;an! :) hihi..
och jag ska väl bara sitta här hemma och vänta tills han kommer!!;)

igår medans jag väntade på att simon skulle komma till mig ifrån
hans avslutning så ringde tessa och fråga om jag kunde komma upp
till coop och vara med henne ett tag, och klart som fan att jag ville deT;)
så satt vi och snackade massa skit, och sen kommer maria också,
så då satt vi utan för coop och snackade massaskit ;)
sen kom simon till mig lite senare..
men kvällen slutade med att vi hamnade på ån och
träffade massa folk! elin jonsson, hur mår du idag? ;) hahaha
menmen, det blev så kalt så vi gick hem och träffade massa studenter
jonas nilsson va en utav dom, grattis på dig :)

men idag? vad händer idag?
jadu det vet man aldrig...
menmen jag orkar inte skriva nå mer :)
men hare bra.
rikke, tänker på dig hela tiden<3

 jag och min älskling äter middag med familjen

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0