känslor

Skrivet: 2008-06-22 Kl. 22:55:15



åh, jag har så mycket tankar inom mig.
om jag bara kunde kasta bort allt
det är jobbigt att vara mig just nu,
i mina skor, i mina kläder.
tårar och ångest.
ful och äcklig.
blir aldrig vacker hur jag än gör.
jag vill känna mig vacker..
vara vacker..
om alla bara hade acceptera mig, för
den jag är, och för hur jag är.
åh, bara gråter och gråter.
förstår inte vad alla känslor kommer ifrån.
jag är en sån människa som är hård utan på
men svag och liten inuti !!
när ensamheten kommer krypande så
sjunker jag, längre och längre ner.
en rinnande tår,blir till tusen tårar.
känner en liten tung klump i magen
men den bildas fort till en stor tungare klump.
jag orkar inte bära mig själv längre,
gråter gråter, får inge luft
jag kan inte gå, jag är för tung..
för mycket känslor, tankar de bara snurrar
blir bara fler och fler..
 jag orkar inte ..
jag orkar inte !!








älskar dig simon nordin<3





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0