sommar

Skrivet: 2008-06-04 Kl. 10:43:57
åh sommar sommar och sommar!
och snart går man ur 9;an också..
det rooockar!!:D:D

solade igår, och jag och simon ska sola idag också.
jag hade tänkt att sola nu varenda dag till solavslutnigen iaf..
för jag vill vara brrruuuunnn!!!!

ihelgen?
ja, jag och simon kasnke ska följa med mamma
och pappa till berga nån dag och sola lite troja..
tror dom skulle ta dit husvagnen dendärahelgn
och vara där bara över helgen somsakt!
men kasnke man åker dit på fredag och sola
och äter lite, och sen åka hem??

skööönt, är ju ledig på fredag också.
simon ska nog sova hos mig hela
helgen också!!

4månader och 2 dagar nu!<3
jag älskar dig simon!!<3
om luften skulle ta slut skulle jag
ge dig mina sista andetag!

hoppas du hare bra syster<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0