sommarskolan

Skrivet: 2008-06-23 Kl. 18:30:20

idag har jag somsakt gått i sommar skola, och
det var inte alls så läskigt som jag kom ihåg
sen förra året.. inte alls lika pinsamt! faktist kul,
iaf på rasterna !! ;) hahah!
på lunchen åkte jag victor med lillie i hennes
moppe bil till donken och käkade ! ;D massa mys!
sen åkte vi tillbaka och träffade alla dom andra!!

efter skolan så skjussade lillie ner mig till stan,
för jag skullle möta simon där nere, jag skulle
somsakt köpa en ny navel piercing eftersom jag
har ju tappat bort alla mina :( men det fanns ingen
som jag fasnade för ! sen åkte vi hem och myste lite.

nu har han åkt på träning, så jag väntar på honom!:D
sen ska vi mysa lite till kanske :D haha näh, vi ska nog
slåss lite som vanligt;D kommer fan bli stark nu snart:D

mitt öga har även blivit bra nu! :D JIPPPIII<3<3
gf snart<3<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0