fredag/lördag

Skrivet: 2008-03-02 Kl. 16:47:30
helluu!
i fredags så var jag med simon thomas albin och filip hemma hos mig, vi satt bara hemma hos mig och chillade!
sen när alla gick hem så myste jag och simon och han sov hos mig!!:D

i lördags så kom emelie till mig och sen kom simon också, vi gjorde oss klara för utgång,
fast vi åkte till navet för att möta upp malte oliver och filip
och sen åkte vi till nacksta för att göra en grej ;)
och åkte vidare till mig, och värmde oss lite,sen drog vi till elina och satt där ett tag och drack.
sen så drog vi oss till festen, med där fick vi inte komma in för pappan kom dit
så vi drog till grannen iställe och där fick vi komma in,
så så satt vi där och söp! as kul :D:D
och det var bara folk ifrån timrå troja ;)
en fest i ljusta med bara timrå bor:d hahahah! lite sött ju:D
men sen drog vi hem till mig, jag simon filip och emelie och sov.
eller simon somna först, och emelie filip och jag kunde inte somna typ!
men aja..

nu orkar jag inte skriva nå mer om lördagen!
idag äre ju söndag,snart ska jag och pappsen på pizzan och käka
och sen ska jag ringa emelie för hon ska komma till mig ikv och mysa på :D
kasnke ska vara med simon och filip också eller? :o
njah jag vetinte.


men imrn äre jag som blir 16 iaf;D sug på den du!;)
pussheeej<3

SIMON NORDIN, DU ÄR BÄST<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0