helgen

Skrivet: 2008-05-04 Kl. 20:35:43

i fredags åkte jag och Simon till hans mamma i indal
och myste på, såg på tv och käkade massa gott
vi sov även över är också :)
sen på lördagen så skulle vi åka hem igen med vi blev
kvar! Simon stora stora syster kom också dit med hennes
pojkvän, så då vare fullt hus och full rulle :)
käkade även massa gott den dagen också ;)
hm, va gjorde vi på lördagen då ? :o
såg på film/tv, cyklade en sväng  till vattnet
och hittade även två fulla öl där ;) men de är ju skojj de
cyklade hem igen, as jobbigt. bara uppförst:o
trodde jag skulle dö :)

sen när vi kom hem igen, såasatt vi oss ute och solade
men de blev så varmt så vi gick in ett tag och såg på tv,
sen gick vi ut och spelade lite fotboll och busade lite (:
och sen blev simon klippt av simons systers pojkvän:)
söt du är simon, men jag klarade inte av och se han
bli kliippt så jag gick ner och såg på nån film
as bra vare iaf :)

sen på runt 00.30 så bade vi lite bad tunna :)
as mysigt :)
efter det så gick vi och sov .

sen blev det söndag, så då vare bara att
vakna, göra sig klar och sen kom mammsen
och hämtade oss, vi åkte även till tommy
och lena och hälsade på, men det dröjde
sin lilla tid att hitta till dom också,men vi hittade
till slut, sådå var vi där ett tag och fika och snackade:)

sen kom jag äntligen hem,
pappabjöd på pizza, mumms:D

sen såg jagoch simon på en film
sen åkte han hem
så nu sitter jag här ensam;)

men ska plugga nu ja :) hej då!<3



älskardig simon<3

NU ÄR DET INTE LÄNGE KVAR TILL SYRRAN KOMMER :D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0