sista april

Skrivet: 2008-05-04 Kl. 20:27:23
nu ska jag berätta om sista april!

Det började med att jag åkte hem till mig efterskolan
älskligen kom till mig typ samtidigt ;)
vi gjorde oss klar, fixade öl också.
va så himla kul, för jag vågade först inte ta upp ölen.
så vi lämnade dom under en trapp ;)
sen närvi kom upp säger mamma,
"vart lämnade ni påsen då? vare sprit eller?"
ja o simon - ehm? vadå för någon påse?
mamma- tror ni jag är dum ? vad ska nidricka?
vi -nåra öl bara..
mamma- ja men ta upp påsen iställe, de är väl bättre att ni
hare här hemma istället för att det blir stulet.
vi- åh, tackar :)

så sprang vi och hämtade ölen och jag tog på mig mina
rätta kläder, ringde till hussen och sa att  vi kommernu.
satt oss på bussen och hoppade av wi.
träffade jullan bullan också, hon skulle också till norra.
såvi åkte samma buss! sen när vi kom till hussen så
satt oliver,emelie,hussen,filip,thomas,andreas,victor där och rökte
vatten pipa och drack sitt dricka, tror det inte va nåra fler personer där.
så jag och simon satt oss där och började också dricka..
ut för att röka sup i kvarten. en till öl och toa och sen röka.
massa skratt massa dans och sång för min emelie och hussens del;)

sen blev det för mycket tankar i min skalle..
bussen? det går ju ingen buss.
så jag började grina..HAHA pinsamt..
så vi gick till katta,och skulle få låna en cykel trodde ja då:b
men då fick vi skjuss av magnus hem<3 helt underbart
tack för den du<3:)

sen när vi kom hem hade ju soltani och hans vänner varit på
min och simons moppe, mendet va min moppe som dom
skulle sno, så dom knäckte ju mitt styr lås så den är ju sönder.
men tur att mamma skrek åt dom att sluta så dom inte hade
varit på simons moppe ocksåå..eller tagit min moppe helt!
menmen..
sen gick jag och la mig..


rolig kväll till en början iaf ;) men sen spårade det bara ut!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0