att ett liv som man får ska vara så himla jobbigt?

Skrivet: 2008-11-12 Kl. 23:03:43
* om man bli älskad, fel att bara älska på riktigt då?

ja vissa stunder så undrar man ju bara..
"vän" eller
äkta vän
"kärlek" eller kärlek
"älska" eller älskar..
om allt vore äkta och enkelt.


själv så drunknar jag i mina tankar,
ska gå och lägga mig i sängen och tänka vidare och låta dom söva ner mig till söms.
att ett liv som man får ska vara så himla jobbigt?
att sanningen ska svida så hårt?
att kärlek som är så vackert kan krossa en änu hårdare!
först ska man bli förkrossad och bli i bitar och sen ska man suga på sanningen som svider,
hur fan ska man orka leva vidare?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0