birsta här kommer vi!

Skrivet: 2008-11-30 Kl. 14:23:37
halllååå där :b
Fredagen blev helt suverän, men jag orkar inte lägga ut nåra
bilder sen fredagen, utan dom kommer imrn kanske eller ikv..
Men i lördags så blev jag och simon hemma eftersom vi
var så jävla bakfulla..så det blev en chirre och dirre lördag!
men det vr mysigt det också.
Och idag så ska jag och Simon gå på birsta med Tina och tea
för tina ska köpa en julklapp till issa! :D och jag ska köpa en deo,
så jag slipper lukta svätt .HHAHA skoja!
men nu har jag visat pappa hur man anväder  Mozilla firefox
istället för de gamla vi hade.. men aja..
kolla ikv om ni vill kolla på bilder sen i lördags och mina nya skor
och byxer:D hihi!! pössheeej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» mamma

ja jag ska kolla i kväll då på bilder. hahahahaha

Tidpunk: 2008-11-30 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0