ensamheten

Skrivet: 2008-11-05 Kl. 21:55:54
jaru, vetinte vad jag ska skriva, jag vet inte vad som händer runt omkring mig nu..
kanske är det för att jag har mått som en prinsessa dom senaste 9 månaderna..
men nu? hela jag faller, all lycka försvinner...
har inte mått så jävla bra dom senaste kvällarna. men på dagarna är allt som
det ska vara, men när ensamheten kommer så kryper ångesten på mig och
allt blir bara skit.. och nu när jag ringde till simon och ville känna mig lite lycklig men
så blev allt bara skit så jag bara la på, jag orkade inte..
jag orkar ingenting..
det är det ända jag säger, dag in dag ut "jag orkar inte.."
LIFE IS A BITCH!!
LIFE'S SUCKS!!

menmen, idag har skolan gått som bra, matte kajsa hoppade fram, jag blev
ett geniiii!! vilket kändes jätte skönt!! sista timmen så hade vi studiebesök på
coop i birsta, vilket sög k*********k!!!!!!!
har aldrig varit med om nå värre..

sen träffade jag tessa och lillie, käkade på donken och sen åkte vi till
alnö och myste på, älskar att komma till alnö, känner mig som hemma där!
och mina älskade vänner.. åååh jag älskar dom, ni är allt och ni vet vilka ni är!

men ahh, life is a bitch!
have a nice day!!! :/

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Frida

Plopp plopp. Jag har skickat ett mejl till dig. Läs det så fort som möjligt.. Designen är klar, men jag har skrivit om det i mejlet :o)

Tidpunk: 2008-11-05 @ 23:07:37
Bloggadress/URL: http://fridelixen.blogg.se/
» Syrran

Ar oxa hemma pa alno!

Alno i mitt hjaaaaarta...



Har varldens storsta kinnblossa! fy varje gang jag oppnar o stanger munnen sa aker den mellan tanderna..Aj aj!



Ja vi vill till vemdalen!Om vi kan ta en bil ett dygn eller sa.. kasnke finns o hyra billigt?

Vad vet jag...



Na nu ska jag lasa dagbladet o sen sa,blir de mer kaffe o nagaot annat att stoppa i kaggen



Alskar dig!puss o kram vackra dam

Tidpunk: 2008-11-06 @ 11:12:41
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0