fest prinsessa!!

Skrivet: 2008-11-28 Kl. 16:05:38
Haaaaallå festsessor och prinsar!
Idag äre jag som ska festa med mina bästa vänner
Olivia huss äre som har fyllt år och det är henne vi ska fira!
Jag köpte en fin "blomma" typ, vetinte vad det är rikigt. men aja as fin
för 100 kr..
Men ikv blire jag, simon, emelie, filip, albin, sandra(kanske) , issa & robin, viktor?
aja jag har ingen aning.. men det ska nog bli toppen!
ps,jag kör med mittbena idag!




aja, det ser skit fult på bilderna, men DE ÄR AS SNYGGT!
hihi!! aja.. pösspöss

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym;-)

skrattar!

VILKA ROLIGA KORT!!!

SPeCIELLT KORTET LANGST NER!!!



ta de lugnt ba

Tidpunk: 2008-11-29 @ 11:14:05
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0