hinner inte att skriva så mycke nu..

Skrivet: 2008-11-26 Kl. 22:15:29
hallå igen,tyvärr så hinner jag inte skriva så ofta under vardagarna..
eftersom det blir sånna sena dagar och mycekt plugg, och
sen blire ju att jag är med mina kompisar och pojkvän så mycket jag
kan, + att jag har ju mina tv dagar också! ;D haha!!

Men idag så har jag läst lite engelska och kollat igenom matten
efter skolan, eftersom jag har matte prov imrn och engelska på
fredag, + att jag har kollat igenom försäljning och service också,
som jag har prov i den 2 dec..menmen, plugga måste ju göras det
också..MEN imrn, då ska jag unna mig med att gå på birsta med
mamma och tina, och jag ska ta och köpa mig ett par skor, UGGS!!
ÄNTLIGEN BLIR DOM MINA!:D hihi..
och nu får jag inte glömma heller, den 9 dec så ska jag till tandläkarn
igen och borra och laga en tand eftersom den gamla lagningen hade
låssnat  + att jag ska göra ett avtyck på tänderna för att jag ska få en skena.
en skena för att jag har ont i skallen hela tiden för att jag biter ihop tänderna
när jag sover..! :D Men nu ska jag sooova! pusspuss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0