hos tina.

Skrivet: 2008-11-12 Kl. 17:06:48
tjenare tjenare ! ! ! :D

provet idag gick väl sådära.. men jag tror att jag komemr få G iaf..
Efterskolan så åkte jag till Tommy Tina och Tea, och dom bjöd mig
på mat också .. vilket var toppen gott :D
Och nu sitter vi bara här och busar med tea och tommy spelar hockey på tv:/
som är as tråkigt.. haha! :D

hej säget tea ,låter så här ..ohogoh//TINA & TEA!!

Men men, mamma kommer nog komma upp snart också
och dricka kaffe och vara med oss :)
men hare bra alla korvar:D
PÖSS!!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Syrran

ohogoh!!!



Hoppas de ar bra o att du far G pa provet!!!

SES SNART



KARLEK!

Tidpunk: 2008-11-12 @ 20:21:42
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0