idag

Skrivet: 2008-11-22 Kl. 16:16:10
todiloooo !!
sitter och kolla på matchen nuja, Modo - Södertälje..
hoppas modo vinner, eftersom dom leder ju nu iaf..
hoppas det håller i sig hela matchen :b
Idag ska jag och simon äta tacous, och få se hur gott det
blir, eftersom vi ska göra det själva. haha men det ska nog bli gott! :)
Idag har vi varut ute och gått lite granna, upp mot prolympia typ
och sen mot coop och shoppa lite coca cola cheese dip och han
köpte sig en risifrutti också, menn det ville inte jag ha, så jag tog nåra
mackor istället när jag kom hem :)

kajsa nilsson har ont i skallen, det dunkar somfan, och mår lite halv illa :/
menmen, nu ska jag gå och hacka grönsakerna :D pusspuss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0