julklappar

Skrivet: 2008-11-27 Kl. 21:50:56
ville bara säga tack för alla som stöttar mig i skolan och utanför skolan.
det är ni som får mig att orka, och kämpa vidare när det är som jobbigast!
Men somsakt, har haft utvecklingsamtal, och förförsta gången så har dom
bara sakt possitiv om mig, inte att jag pratar för mycket eller ig varning i någon
kurs! FYFAN vad jag är stolt över mig själv, och även mamma och pappa! :D
Men då äre ju engelska prov imrn, och det kommer gå dålig, och det vet jag!
men det är inte så farlig att bara få IG i ett ämne, hihi..

Men idag åkte vi över allt för att söka efter uggs, men det var bara fula uggs,
så jag köpte ett far stövlar/kängor, ska lägga upp en bild på dom imrn, JAG
ÄLSKAR DOM iaf, det är ju huvesaken, ni kommer nog tycka om är ful..
speciellt RIKKE, i know how you are.. haha..
Och jag fick ett par mjukis byxer också som jag kommer lägga upp imrn också
en par mörkblåa.. jag älskar dom.. så jävla skööööna!
+ att mamma köpte nåra julklappar också :D hihi as kul, jag fick slå in dom! :D
och jag köpte två grejjer till pappa också .. julklapp asså ;D
Sen åkte vi till city gross och handlade lite mat..
Hockey blev det sen också. fuck..modo förlorade med as många mål..
men jaja.. Fick höra att en kompis har blivit av med jobbet, eftersom
det är lågkonjontur.. vilket är jätte tråkigt.. men hoppas du hittar nått snart!

RIKKE? vi har köpt en julklapp till isa! SÅ TYPSISKT henne så vi köpte en
julklapp, men VAD SKA JAG KÖPA TILL HENNE? :O
och vad vill du ha?

aja, bilderna kommer imrn ifrån skorna och byxerna!:D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Alexandra

ååhh fan vad duktig du blivit vännen! blir så jävla stolt över dig!fortsätt såhära! jag saknar dig<33

Tidpunk: 2008-11-27 @ 21:58:09
» Rikke

vad har ni kopt da.. du kan skriva de... hon forstar itne!haha!



inlagget med kortet va till Tina eftersom hon skrev att hon ville se frissan min...



Jag pratar spanska..dra mig baklanges..nej tack du!

I skolan JA, hemma NEJ!

Javla SKIT spanska!



ALSKAR DIG SNUTTAN,KAMPA PA!

Tidpunk: 2008-11-28 @ 09:53:58
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0