lång rast, prov, skolan, birsta och nya skor:D

Skrivet: 2008-11-27 Kl. 11:35:34
hallå, nu sitter jag maria och alexandra i datasalen
och väntar på att mentors tiden ska börja..
men den börjar om en timme eftersom vi fick sluta tidigare idag
ifrån engelskan. Efter metorstiden så måste vi vänta änu en timme
till eftersom vi har rast i en timme.. vilket känns tääärt..
men idag har vi matte prov somsakt, och önska mig all lycka till!!:D

Men efter skolan så ska mamma och tina hämta mig här på skolan
för vi ska åka till birsta somsakt! och jag ska få ett par skooor! :D
ÄNTLIGEN :D:D aja, men nu ska jag försöka logga in på bildagboken!
pusspuss!

Dagens vill ha: Uggs och en mjukisdress

Dagens klädsel: svarta taghis, blå hög kjol,svart linne och en svart kofta! :D
Dagens frisyr: uppsatt o mittbena

Dagens händelse: När alex ringde och väckte mig! ;D

Dagens låt: ingen än!;o

Dagens planer: Birsta med mamma o tina, och klara matte provet.

Dagens saknad: Farfar

Dagens sjuka: lite snorig i näsan!

Dagens drog: vänner

Dagens roligaste: maria o alex

Dagens favorit: Mamma

Dagens köp: det blir skor seanare iaf

Dagens godis: Inget

Dagens humör: glad glad och glad, lite trött

Dagens ord: lifte sucks.. som vanligt;d haha


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0